V Integralisu se zavedamo, da je vsako podjetje sposobno začeti projekt, ni pa ga vsako podjetje sposobno uspešno zaključiti. Ravno zanesljivost je ena od naših vrednot, ki že skoraj 30 let predstavlja ključno vodilo pri naših projektih.

Naši strokovnjaki vam lahko svetujejo in nudijo podporo v celotnem procesu IT načrtovanja in arhitekture omrežja, uporabe Microsoft rešitev, virtualizaciji, rešitvah za neprekinjeno poslovanje in drugih področjih.


Projekti Microsoft rešitev in infrastrukture

Sodobno poslovanje skorajda ni mogoče brez izdelkov podjetja Microsoft. Naši strokovnjaki vam lahko nudijo pomoč pri načrtovanju, upravljanju in uporabi skoraj vseh izdelkov podjetja Microsoft, od strežnikov in strežniških aplikacij, podatkovnih baz (SQL), BI rešitev (SharePoint), pa vse do upravljanja delovnih postaj. Rešitve lahko postavimo na lokaciji naročnika (On-Premise) ali v oblaku (Cloud). Naročnik se lahko odloči za nakup programske opreme ali najem Office365 in Azure storitev.

Na željo naročnika lahko upravljamo tudi Microsoft portale. V sklopu Office365 lahko tako npr. skrbimo za nove skupine uporabnikov (Teams), dodeljujemo licence, vloge in pravice, dodajamo poštne predale, shrambe (Onedrive) in upravljamo SharePoint portale. Rešitve Office365 so prilagojene sodobnim zahtevam poslovanja “v oblaku”, tako za manjša podjetja, kot za velike poslovne sisteme in ustanove. Zahvaljujoč dolgoletnim izkušnjam upravljanja z Microsoft rešitvami vam lahko zagotovimo hitre odzivne čase.

Našim poslovnim partnerjem, ki so že začeli s prehodom na poslovanje “v oblaku” lahko svetujemo, kako najbolje izbrabiti možnosti, ki jih ponuja Microsoft Azure, kot na primer portal za virtualne strežnike v oblaku, kjer vam lahko svetujemo od začetnega kreiranja portala, do tega, kako optimalno povezati lokalno okolje naročnika z javnim ali privatnim oblakom in ponudimo razne strežniške rešitve, ki so na voljo v oblaku. Portale lahko ponudimo naročnikom kot naročnino z mesečnim ali letnim obračunom.


Projekti za virtualizacijo

Z virtualizacijo namizij in aplikacij lahko zaposlenim ponudite digitalno delovno mesto iz enotne lokacije. Operacijski sistem, aplikacije in profili uporabnikov niso več nameščeni na njihovih fizičnih napravah, ampak so na centralnem strežniku, ki skrbi za avtentikacijo vaših uporabnikov. Tako bodo vaši zaposleni izkusili njihova virtualna delovna mesta kot njihova unikatna okolja, z njihovimi personalizacijami, nastavitvami in lastnostnimi. Obenem tak pristop izboljša nivo varnosti in nadzora ter poenostavi upravljanje. Virtualna namizja in aplikacije lahko poganjate lokalno ali pa v oblačni infrastrukturi.

Naše izkušnje ter partnerstva z vodilnimi proizvajalci za virtualizacijo namizij in aplikacij nam omogočajo, da za vas izdelamo celovito rešitev od načrtovanja in arhitekture do izvedbe.


Neprekinjeno poslovanje

Rešitev neprekinjenega poslovanja z vključevanjem sodobnih tehnologij, ki so del visoko razpoložljive strategije, nam omogoča, da IT okolje na primarni strani raztegnemo na oddaljeno lokacijo ali v oblak z razpoložljivo in ustrezno slikovno replikacijo podatkov in omogočimo pravilno okrevanje sistema ob izgubi izvirnih kopij.

Pravilo 3-2-1 narekuje podjetjem, da morajo voditi tri kopije podatkov, ki so shranjeni na dveh vrstah medijev, z vsaj eno kopijo na drugi lokaciji ali celo tretji. Prenašanje podatkov na druge lokacije je lahko izziv zaradi omejene pasovne širine, prevelike količine podatkov in pomankanje sredstev za izgradnjo resničnega oddaljenega skladišča za podatke.

Zaupajten nam
in našim partnerjem

Podjetje Integralis pri prodaji izdelkov in lastnih storitev sodeluje z vodilnimi svetovnimi ponudniki informacijskih rešitev. Že vrsto let skrbno gradimo nabor naših strateških partnerjev, ki nam zagotavljajo dostop do vrhunskih tehnologij, izkušenj in rešitev, ki jih lahko ponudimo našim kupcem.